Co mogę dla Ciebie zrobić?

01

Kampania Google Ads

Kompleksowo poprowadzę Twoją kampanię Google Ads wraz z jej analityką oraz obsługą techniczną. Dobiorę odpowiednie słowa kluczowe związane z Twoją działalnością oraz przeanalizuję działania konkurencji. Przedstawię również moją wizję rozwoju Twojej firmy w internecie. Chcesz zwiększyć widoczność swojej marki w sieci wyszukiwania? Zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży Twoich produktów lub usług? Chcesz dotrzeć do nowych klientów? Być może chcesz promować swój film w serwisie YouTube? Dobrze trafiłeś! Jeśli zdecydujesz się na współpracę ze mną, bardzo szybko osiągniesz wybrany cel. Zaufaj profesjonaliście!

02

Konsultacja

Planujesz samodzielnie zająć się kampanią Google Ads? Potrzebujesz porad i podstawowej wiedzy na temat reklam w Google? Chcesz skonsultować swoje pomysły? A może masz już pytania, na które nie możesz znaleźć odpowiedzi? Nie trać czasu na szukanie informacji w internecie. Napisz do mnie, ustalimy dogodny termin i umówimy się na konsultację w wybranej przez Ciebie formie. Jedna rozmowa może wiele zmienić.

03

Audyt kampanii

Jeśli realizujesz kampanie Google Ads we własnym zakresie lub zlecasz to agencji marketingowej, ale nie jesteś zadowolony z efektów, możesz zlecić wykonanie audytu Twojego konta reklamowego. Sumiennie przeanalizuję prowadzone działania, dobór słów kluczowych, ustawienia, teksty reklamowe oraz wiele innych czynników wpływających na powodzenie kampanii. Po wszystkim dostaniesz szczegółowy raport, wraz z rekomendacjami. Powiem Ci również co jest zrobione dobrze, a co należy poprawić. W taki sposób dowiesz się czy efektywnie wydajesz budżet na reklamę w internecie.

04

Wdrożenie i konfiguracja niezbędnych narzędzi

Google Analytics & Google Tag Manager są to narzędzia, które zazwyczaj chodzą w parze oraz znacznie ułatwiają pracę Specjalisty Google Ads. Jeśli chcesz zdefiniować cele i konwersje na swojej stronie internetowej lub sklepie e-commerce, GTM jest do tego niezbędnym narzędziem. Google Analytics natomiast to must have każdej strony internetowej. Dzięki temu narzędziu możesz mieć dostęp do nowych wymiarów danych, analizować statystyki ruchu oraz zachowania użytkowników na swojej stronie lub sklepie. Każdy klient, który zdecyduje się na prowadzenie kampanii Google Ads, dostaje w pakiecie wdrożenie i konfigurację Google Analytics, a także Google Tag Manager.